Spørgsmål
Hvordan kan jeg kontakte Hundefavoritten?
Du kan sende os en e-mail på kundeservice@hundefavoritten.dk, hvor vores kundeservice team hjælper dig med det, du har brug for!
Sender du til hele verden?
Nej, kun til Danmark
Hvor sender du fra?
Vi sender fra Hong Kong.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Da vi tilstræber at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om eventuelle ændringer/aflysninger inden for 12 timer efter booking. Alle anmodninger efter dette tidspunkt vil blive afvist. Din ordre kan returneres for fuld refusion, efter at den er modtaget.
Hvilke betalingsmetoder accepterer du?
Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX), Klarna og betalinger via PayPal.
Hvornår vil min ordre blive behandlet?
Alle ordrer håndteres og sendes fra vores lager. Tillad venligst ekstra tid, før din ordre behandles i helligdage og salgssæsoner. Vi behandler bestillinger mellem mandag og fredag. Ordrer vil blive behandlet inden for 1-3 arbejdsdage fra ordredatoen og afsendt dagen efter ekspeditionsdagen. Bemærk venligst at vi ikke sender i weekenden.
Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?
På grund af stor efterspørgsel kan det tage mellem 1-2 uger, før ordren kommer frem.
Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, har du ret til fuld refusion.
Vil jeg blive opkrævet told og afgifter?
Priserne vist på vores hjemmeside er i norske kroner uden afgift, hvilket betyder, at du kan være ansvarlig for at betale told og afgifter, når du modtager din ordre. Importafgifter, skatter og relaterede toldafgifter kan blive pålagt, når din ordre når sin endelige destination, og dette bestemmes af dit lokale toldkontor. Betaling af disse gebyrer og skatter er dit ansvar og vil ikke blive dækket af os. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldafdelingen i dit land. For yderligere oplysninger om told, kontakt venligst dit lokale toldkontor.